.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشایی و ملک‌زاده از جوانفکر عیادت کردند

اسفندیار رحیم مشایی و محمدشریف ملک‌زاده در بیمارستان آتیه تهران از علی اکبر جوانفکر عیادت کردند.

به گزارش شمال نيوز در پی بستری شدن علی اکبر جوانفکر مدیرعامل ایرنا در بیمارستان آتیه، امروز جمعی از چهره‌های سیاسی و فرهنگی از او عیادت کردند.

اسفندیار رحیم‌مشایی دستیار ویژه رئیس جمهور و رئیس دبیرخانه اجلاس «نم» و بهمن شریف زاده از جمله عیادت‌کنندگان از جوانفکر بودند.

سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدشریف ملک زاده رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز از جوانفکر عیادت کرده‌اند.

علی‌اکبر جوانفکر مشاور رئیس جمهور و مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی که سرپرستی مؤسسه ایران را هم بر عهده دارد، ساعت 18 و 30 دقیقه چهارشنبه پنجم مهر ماه، در حالی که محمود احمدی‌نژاد برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به سر می‌برد، توسط دادستانی بازداشت شد.

دادگاه کیفری استان تهران در 25 آبان سال گذشته، وی را به تحمل شش ماه حبس تعزیری به اتهام نشر مطالب خلاف موازین اسلامی و شش ماه حبس تعزیری دیگر به اتهام انتشار مطالب خلاف عفت عمومی محکوم کرده بود.

این دادگاه جوانفکر را از هر گونه اشتغال و فعالیت مطبوعاتی در هر رده و سمتی اعم از دولتی و یا خصوصی به مدت سه سال محروم کرده است. این در حالی است که گفته می‌شود جوانفکر در مدت حبس خود، از امکانات ارتباطی همچون تلفن و اینترنت برخوردار است و از داخل زندان اوین خبرگزاری ایرنا و روزنامه ایران را مدیریت می‌کند.

جوانفکر هفته گذشته با موافقت دادستانی از اوین به مرخصی 4 روزه آمد و اکنون به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان آتیه تهران بستری شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.